Tuesday, March 11, 2008

Tag lagi??

Aku dah lama tak post apa apa kat sini.. cuma arini aku rajinkan sedikit diri aku sebab ditag oleh cik kambeng gurun yg sengal lagik sleng.. (arap arap dia tak baca la yang nie) <--- cakap dalam ati jer tau..

8 things i'm passionate about :
1. One Piece...
2. Peace...
3. Rest in Peace...
4. Heyy.. must be the money..
5. Radiohead...
6. Snooker...
7. Sushi...
8. Movie...

8 things i say often :
1. Aaaaa?
2. Ermm..
3. Yer la tu..
4. Ok la tue..
5. Rileks k
6. Laka laka dowhhh
7. Cam arammm..
8. Wehh..

8 book's i read recently :
1. Komik jepun
2. Komik dari jepun yg dialihbahasa
3. Komik jugak
4. Komik lagi
5. Komik lagik dan lagik
6. Kreko yg berunsur komik jugak
7. Komik lagik laaa..
8. Komik dan comics dan jugak komik ..

8 things to do before i die :
1. Melihat DIA dan dia buat kali terakhir..
2. Harapkan kemaafan dari semua yg mengenali aku..
3. Memohon keampunan dari yang maha Esa...
4. Buat apa yg aku pernah cakap aku nak buat...
5. Capaikan segala impian aku walau tak besar mana
6. Errr.. kawen kot?
7. Nak ada keturunan...
8. Berikan kehidupan yg selesa pada isteri dan anak aku suatu hari nanti.. (tu pun kalau ada laa)

8 songs i could listen to over and over again :
1. Creep by Radiohead
2. Buat aku tersenyum by Sheila on 7
3. Wonderful tonight by Eric Clapton
4. No Surprise by Radiohead
5. Idioteque by Radiohead
6. Alhamdulillah by Too Phat
7. Dua Dunia by Too Phat feat siti durjana
8. High and Dry by Radiohead..

8 things i learn in the last year :
1. Jgn berhutang..
2. Nobodies for me..
3. I hate my life sometimes..
4. Not ez for starting ma own biz
5. Sunyi itu sesuatu yg tidak menggembirakan.
6. Bersendirian juga tergolong dalam kesunyian dan ianya tidak menggembirakan
7. Mampu selesaikan masalah dan selesaikan kerja bagi aku adalah satu kepuasan
8. Kita boleh kalau kita nak..

8 people to pass this tag to :
Ermm.. Nobodies..

1 comment:

kambeng7 said...

yey saye jugee suke sushi dan komik (yg byk beli doraemon je yg lain curik bace kat bookstore...hehe)

beb
jangan sedeh-sedeh eh
wat dekk je
seperti saye ari ini
sedang wat dekk..huhu..