Thursday, October 25, 2007

Mapik jer..

Start jumaat lepas aku dah start buat keje part time aku dari pukul 10mlm sampai 2 pagi. Keje apa tue? tayah la korang tau sebab bukan penting pun buat korang. Biasa la dok kl nie.. nak kena carik duit lebih sket. So skarang nie free time aku sedikit terbatas. Waktu free yg aku ada skang nie cuma dari Isnin sampai Khamis dari jam 2 ptg sampai tgh malam. Tu jer waktu yg ada kalau aku nak lepak ngan memember ke apa ker. Ari minggu bley gak lepak, tapi aku penat so aku gunakan waktu yg ada hari Ahad tu utk tidur jer.

Dan waktu nie aku rasa masih ramai orang yang dalam mood raya dan sudah menjadi tradisi rakyat mesia nie ikut seskati makpak dorang, maka dorang nie buatla open house kengkunun utk mengeratkan silaturrahim dan aku pun tak terkecuali nak buat gak. Walhal nak raya nie bukan kira orang tu open ke idak umah dia, kalau kita nak datang ziarah just ketuk jer pintu umah. Kita nak ngeratkan hubungan silaturrahim kan? bukan nak datang braya mintak duit raya. Time kekecik dulu bley laa, siap smuggle gegula lam poket bebanyak sampai tuan umah geleng kepala sebab tatau nak cekau xtra gegula lagik. Sebab time raya banyak kedai tutup, beli stok tak banyak plak tue. hehehehe

So, secara rasminya buat sesapa yang kenal aku dan yang tak kenal tapi nak ikut slamber derk je datang umah aku pun takper.. aku persilakan gak la, kalau tanak bersila korang berdiri jer tepi umah aku pun takper. Tak jadi masalah buat aku dan jugak buat korang yang datang. Pakaian bebas. Kita bukan nak pergi halloween party atau ladies nite. Kita nak datang beraya..open house nie. So, buat anda semua adalah dijemput utk menghabiskan makanan yg aku tatau kurang ke atau terlebih masak ker pada hari Ahad bersamaan 4 hb November 2007.

Alamat : NO 92, JLN TPS 3/5, Taman Pelangi Semenyih, Semenyih.

Kalau sesat sila call no nie : 012-3613369 (tuan rumah open house ngan blog nie)

Kalau makanan sedap ke idak ker komplen kat aku. Hehehehe.. sebab aku tgh tatau menu apa nak dibuat sebenarnya. Ada idea menarik? Yg pasti aku jemput korang utk datang makan jer, jgn banyak hal.. hahahaha

Ok laa,, chow dulu. Apa2 hal pun hidup ini cukup indah sebab kita masih lagi bernafas kan? Walau aku hidup sendirian tak berteman.. chewahh.. blah laa man!!!
Chow!! PEACE!!!!

1 comment:

Ummi said...

wah...jemputan pakai blog~
makan pree~