Friday, October 5, 2007

Aku mamat blur

Lama gler tak menaip dalam nie. Gian dan stim plak rasanya tapi still tatau dowh nak taip apa lagi sebab skang nie life cam shit giler. Perubahan kena buat sebab kalau tak buat makin teruk shit gler babeng kang. Ok la..lemme tell the truth bout me. Aku sebenarnya banyak berhutang dengan orang dan sebulan di bulan puasa nie aku tak bekerja, nak ikut member aku buat keje pun dia dah cukup pekerja. Maka dengan itu aku terpaksa menganggur selama sebulan. Dan di waktu yang sama moto aku rosak balik dan van aku masuk bengkel tak kuar lagi sampai skarang sebab tgh overhaul dan aku dgn muka tak malu soh abg aku setelkan.

Jadi sekarang nie aku tgh buat menda baru. Nak tau apa yang aku buat sekarang nie korang just klik kat sini jer. http://www.uptrendbiz.net/komeng
Aku skang nie dah tak kisah apa orang nak kata..cuma aku minta maaf pada sesapa yg aku berhutang tu tapi aku janji akan selesaikan secepat yg mungkin selepas raya nie.

Dan di kesempatan yang ada ini, dengan raya yg dah dekat, dengan life tonggang terbalek aku. Aku nak ucapkan selamat hari raya buat semua yg kenal aku dan tak kenal aku, senang citer pada suma umat Islam dalam dunia nie. Maaf zahir dan batin aku ucapkan walaupun aku tau raya tahun nie merupakan raya paling hambar dalam hidup aku. Kena lak aku cam kena sambut raya nie cam sendirian jer. Aku tatau samada aku patut sedih ke gembira ke blur ke apa ker, serius aku tatau. Sebab yg aku tau aku memang takkan sambut raya nie macam kebiasaannya. Mebbe aku just akan dok umah jer sepanjang 2..3 hari pertama.. dan start kerja macam biasa raya yg ke -4.

Tu jer kot utk kali nie. Im outta here, see u guys. Terkadang itu aku terasa life nie sucks!!! kadang2 jer sebab aku tak boleh nak kata life ini sucks sebab title blog aku nie. So, it's a nice day to be alive. Peace!!

1 comment:

Miss Reen said...

utk man.. tabah menghadapi segala dugaan dalam idop.. tidak sumer idop dilimpahi dengan kesenangan..dan tidak sumer idop juge dilimpahi dengan kesusahan..life is colourful to make our life wonderful...