Saturday, November 7, 2009

Xperiment..

Simbolika itu sangat melankolika..
Yang kadangkala punya nilai estetika..
Paranoia adalah terpaksa mengikut emansipasi diri..
Kerna kebodohan kadangkala selinap masuk mencari..

Arggghh!!!! Persetankan..kerna itu bukan aku..
Yang kadangkala coba merobah personaliti diri..
Walau sekadar mencari erti sesuatu yg kaku..
Yang sering saja coba coba utk berlari..

Walau yg halus itu terkadang mulus..
Yang tulus itu terkadang kudus..
Mengangkat simpati diri yg halus..
Dari laman indah tercipta suatu yg telus..

-titik..-

p/s : Sesungguhnya yg diatas bukanlah diri aku, rasa cam mengong jer kengkunun nak mencipta ayat yg frasanya sangat berterabur..muahahaha. Tapi sekadar satu xperimentasi diri. Ada masanya kita perlu utk jadi bukan diri kita sendiri.

p/s : part 2 : aku cuma merepek.. aku sendiri pun tatau apa yg aku taip.. so.. korang jgn memandai nak membuat telahan sendiri :-w

6 comments:

Aujinz said...

sejak bila semua nak bermelankolika nie...:-w

Mr_Aries said...

semenjak dua menjak nie jang :)) :))

Aujinz said...

hahahha..sawan... hari dah dekat...:))

Aujinz said...

encik Man.. anda telah ditag.. sila ke blog aku yer...:D:P

miss thinker27 said...

heyy..bagus laa..

Mr_Aries said...

JinTap : mintak maaf.. sebab aku memang jenis yg sangat susah nak jawab tag.. jgn marah haa. nanti kena jual dan harta seluruhnya akan dirampas :))

AZELA : ini sekadar repekan dikala kebosanan... :D