Saturday, November 14, 2009

Just Another Day..

Rabu berlokasikan panggung wayang Alamanda.
Raging Phoenix dan Pisau Cukur..

Raging Phoenix : buley laaaa menahan.. takder la sebagus yg aku jangkakan. sekadar satu lagi filem stereotaip dari thailand. ok laa.. but not really good for me.

Pisau Cukur : Antara pembaharuan dalam filem melayu. Genre komedi yg buley dikategorikan ok. Satu aliran dengan filem2 alfdlin shauki. Tapi aku lupa nama pengarah dia, sebab..kalau dia mengarah lagi.. aku tak was2 utk menonton. Keep up the good work dude \m/


Khamis : juga di lokasi yg sama.
Jennifer's Body dan 2012..

Jennifer's Body : Citer yg simple, tapi kalau dia bleh detailkan lagi part yg occultism n satanism tue, dan ditambah dengan unsur yg lebih horror, mungkin akan jadi lebih gempak. :D

2012 : satu lagi kesinambungan cerita tentang kemusnahan dunia, ok laa.. tapi kalau dilihat betul2 seolah satu lagi filem propaganda buat kalian2 yg faham maksud saya. Utk menonton filem nie anda cuma perlu penghayatan pada dia punya kemusnahan jer. Jalan citer dia simple jer. :D


Next week? Sesapa nak menonton tu.. ajak la aku :X

3 comments:

cik adza said...

duk asek tgk wayang jea..
nengok namo ajak plak tuh..
nih yg nk majuk nih..

nk bw diri p spore laa..
daaa~

hahha~
:))

Aujinz said...

kenape?
Kenape?
Kenape?

di tujukan kepada tuan tanah.

Mr_Aries said...

Adza : kenapa jauh sangat :-s sampai ati.. :((

JinTap : kenapa apakah.. apa yg ada.. sila rujuk lagu XPDC :))