Monday, March 9, 2009

Isnin yg Ujan..

Aku tatau nak post apa.. cuma kekadang tu sekadar nak bercerita satu perkara.. atau berkongsi perkara..

Ada antara anda yg tinggal di flat atau di kawasan perumahan yg mana meletak kenderaan setiap kali balik dari kerja atau merayau merupakan satu masalah yg sangat menyemakkan kepala? Kena plak ada sesetengah sikap manusia nie .. jenis yg sker meletak kenderaan dorang ikut skati dorang, selfish .. arrogant.. plus bangang tahap dewa pun ada. Dah la blok kete orang lain pastu tarik handbrake lak.

Kelmarin aku kena situasi camtu.. tu pasal aku jarang nak parking area umah. Free jer kena bangangkan ngan aku pakcik nie.. rasa cam jahat lak. Tapi elok bagitau camtu.. biau sedar sikit.. soh letak otak kat kepala.. cara betul, jgn dok mlepakkan otak tu kat kepala lutut..

Sama gak macam sesetengah orang dalam malaysia skang nie. Bila cakap tak berfikir ikut sedap mulut. Suka flip flop.. macam rakyat malaysia nie takder pendidikan sangat. Dan kalau takder pendidikan pun bleh gak carik dari pengalaman di jalanan dan kita sebenarnya tak perlukan degree pun utk tentukan yg mana betul dan salah dalam negara kita nie.. adoi laa.. sengal tul malaysia kita skang nie..

khamis nie.. mau gi layan dragonball.. ada sesapa mau join? ada bran? contact aku disini :))

3 comments:

ajakrebyz said...

best tak dragonball?? ;)

Kuntum Cempaka said...

man..aku nak ikut...juin dragonball..kuikuikui

Mr_Aries said...

aja : tgk pun blom... camner nak bagi komen?


kuntum : meh aaaaa... takat cakap jer.. apa kesss :))