Sunday, March 15, 2009

Ahad yg Ujan..

Diri semakin malas... makan semakin banyak.. enjoy semakin lebih.. tidur semakin lewat.. tapi jiwa semakin tenang.. Next week aku akan tinggalkan KL utk 3..4 hari utk pergi bercuti. Bercuti kemana? tayah la tau.. tak penting pun dalam idup korang. Saja jer nak bercuti rehatkan diri sambil membelai jiwa yg semakin tenang :)

Bulan nie banyak abes masa dengan tgk wayang jer.. tak abes abes wayang.. tak abes2 wayang.. membazir btol.. tapi pantang kena ajak.. aku join jer.. kunun nak berjimat.. tapi godaan tak dapat ditahan dowhh.. :))

rasukan ablasa : filem melayu yg paling ampeh yg terpaksa aku tgk sebab da tader citer lain nak tgk, alasan tgk sebab malas nak balek jalan jem.. kejadah la filem skang nie pi amek orang yg tak gheti nak belakon, sangat menghampakan..


seven pounds : citer slow.. tapi ok laa.. ending dia best :D terharu sket


dragonball : sangat ampeh, tak menepati jangkaan aku sebagai orang yg menjadi penggemar pada karya manga dan anime akira toriyama.. budusnyer mat salleh wat citer dragonball lak

race to with mountain : buley la menahan.. biasak laa.. citer walt disneys kan.. waddaya expect? \m/

Minggu nie kena lupakan japs wayang.. mo bercuti.. mo standby apa2 yg patut dan yg tak patut.. smoga aku jumpa apa yg aku carik kat sana.. sekian.. doakan aku slamat pergi dan pulang :D sebab aku ingin lagi nikmati hidup yg indah ini.. :D

3 comments:

cik adza said...

huhhu~

mlm td adza fatin ngan zed g tgk dragonball.. hahha~

yg penting tgk goku g kolej kena blja..

dia chomell~ hikhik

Mr_Aries said...

adza : tgk sebab dia cumel? ermm... sounds typical :-"

la la la la la la la la la

Aujinz said...

kalau aku jadi Goku tue...alangkah bahagianya ak...muahahahhaha