Monday, April 27, 2009

Be free and be maself..

Since last wednesday if im not mistaken.. aku da tak merokok. Diulangi.. aku dah kembali TIDAK merokok. Umur da meningkat bulan april nie.. walaupun da hampir sebulan berlalu..aku tetap juga nak wish diri sendiri, eppi belated besdei to meself :))


Suma ok this lately.. tader yg tak ok.. cuma semakin bz dan semakin membesar.. maklum la .. asap okok dah tak sumbat.. trus nak sumbat menda lain yg bleh mengepam diri sendiri :)) cuma kekadang tu tertanya dalam diri, akan tercapaikah apa yg aku targetkan tahun nie.. :) doa-doakanlah ek.. \m/

8 comments:

Anonymous said...

agak² bleh tak dapat TAG :D

Oyin said...

sya sdg cuba percaya :|

Mr_Aries said...

anon : aku tak kira.. aku nak gak tag :))


oyin.. : percayalahhhhhh :))

Mimi^Smudge said...

teruskan usaha berhenti merokok...>:)

utk org yg tersayang gak...ahaks...haha

Mr_Aries said...

mimi : aku benti mrokok sebab aku dah tader feeling dan mrokok.. and aku jogging semput.. aku benti mrokok utk kesihatan diri sendiri.. takder kena mengena ngan orang lain.

cik adza said...

hahha~
all d best yer..
jgn pasni adza dgr isap okok blk suda.. :D

Mr_Aries said...

cik adza : insyaAllah.. tapi adza jgn lak memandai nak isap okok [-x

Mimi^Smudge said...

oiii...selama duk hembus asap tu duk bg org lain telan gak..B-( ampesss