Thursday, May 15, 2008

Kopak

Erm.. baru jer isnin aritu aku soping sket.. sebab nak menghadirkan diri ke majlis pernikahan kawan baik aku. Ayen..dan Aisyah. Dorang nikah kat pusat islam. Sebab si aisyah nie baru convert last year dan bukan malaysian. Kira balek soping trus mandi trus aku gi sana n sampai ngam ngam jer seblom upacara bermula. So kawan aku Mazrin aka ayen suda slamat menikah. Walaupun aku dapat soklan bonus dari mak dia.. aku wat tatau jer. Sendri mo ingat soklan apakah.. :)

N pagi tadi lak. Big D aku meragam takleh nak start tapi seb baik la jalan bukit. Turun jer bukit aku masuk gear trus bleh start. Argghh lega tahap tenuk dah. Trus aku niaga wat keje aku cam biasa. And abes je niaga aku antar big D aku gi bengkel repair dia. Kena tukar bateri dah tapi cam ala ala tekejut gaban gak la sebab dah lama tak tukar bateri. Skali tukar kena rm200 utk satu bateri. Giler kentang dowhh naik harga skang nie. Sambil tunggu big D aku kena repair aku gi potong rambut japs. Cam haperntah rambut aku skang nie, nyampah pun ada. Pas abes suma aku lepak online. Then ada lak member ajak men bowling malam nie. Apa lagik.. slamber.. bleh gak training seblom tournament bulan 6 nie. Alang alang poket dah kopak, apa lagik.. kasik kopak ancur trus. hehehe.. lenkali bleh carik lagi. So.. malam nie aku ada bran nak menjuinkan diri utk berbowling. Jgn tak jadik lak.. tapi mata dah ngantuk gak nie.. hahahaha..

Dah la tatau nak post apa sebenarnya. Cam malas giler nak updet sebab tgh tader idea. Gambar baru masa mazrin nikah pun tak sempat nak upload. hehehe.. sangap dah nie. Sampai jumpa lagi di lain masa .. astalavista!!

No comments: