Wednesday, January 16, 2008

Saja jer.

Ada stengah orang cakap atau mungkin juga bukan la stengah takpun suku takpun suma ataupun juga dua tiga kerat tak juga tader sapa cakap camnie. "Faktor yg menyebabkan manusia berhenti bukannya kecewa tapi putus asa, dan perkara yang membuatkan manusia mara ke depan bukannya harapan tapi kesedaran".

Adakah aku mengalah kerana putus asa dan akan kedepankah aku kerana rasa kesedaran dalam diri? Fikirkanlah dan renungkanlah. Sebab hidup kita ini masih terlalu indah utk dinikmati buat sesetengah orang.

Maaf aku pinta dari sahabat yg mengenali diri ini sebab makin hari aku rasakan aku seperti tak cukup layak utk menjadi sahabat sesiapa. Ntah laa... adakah aku terlalu pentingkan diri sendiri atau aku memang suka menyendiri.

Assalamualaikum.

2 comments:

Anonymous said...

"Faktor yg menyebabkan manusia berhenti bukannya kecewa tapi putus asa, dan perkara yang membuatkan manusia mara ke depan bukannya harapan tapi kesedaran".


saye sgt suke ayat di atas.. =)

Oyin said...

anda pn x layak utk mengatakan anda x cukup layak utk jadik sahabat sesaper ;))

n jgn berpaling pd yg ada di dpn mata :>