Saturday, December 1, 2007

Terlupa..

Secara sedar atau tak sengaja. Aku terlupa terus utk mengambil kembali cawan yg telah kuletakkan. Yg dah baca entry seblom nie for sure tau apa maksud cawan tu. But the f**kin problem is aku letak cawan tu terlalu lama dan dah sampai masanya aku ambik balek cawan tu dan pegang seberapa lama yg boleh. Kalau boleh aku akan selesaikan sebelum tahun ini berakhir. Sedar tak sedar dah nak ujung tahun dan tahun 2008 plak akan menjelma. Cepat sungguh dowhh masa.. sedar tak sedar umur makin meningkat walau jiwa dan hati masih muda belia. Teruja dengan meningkatnya umur mebbe. Atau teruja dengan hari2 yg akan datang aku masih tak pasti.

Masa aku menaip nie aku sebenarnya masih tak cukup tdo lagi. Balek keje part time smalam kul 3.30pg dan sampai rumah dah kul 4 dan aku tdo kul 4 lebih aku tak pasti. Pagi tadi plak aku keje cam biasa.. penat tapi tak boleh nak tdo plak time2 cenggini. Pening paler dowhh.. kekadang tension pun ada. Rasa cam nak telan pil tidur jer tapi tu bukan cara aku. Tapi tak kisah laa.. as long aku dah ready nak angkat balek cawan aku dan akan aku tatang cawan tu dengan berhati2 dah berhemah. Hope everythings gonnabe ok for me after this. I need my life back and i need to be me. So skang nie aku tgh macam lek lek cool jer layan kepala skang nie. Masukkan entry dalam blog sambil layan lagu yg bley buat aku tenang so aku nak kongsi lagu nie ngan korang walaupun aku pernah masukkan lagu nie seblom nie. Irama dia buatkan aku lena giler..




No Surprises
A heart that's full up like a landfill,
a job that slowly kills you,
bruises that won't heal.
You look so tired-unhappy,
bring down the government,
they don't, they don't speak for us.
I'll take a quiet life,
a handshake of carbon monoxide,

with no alarms and no surprises,
no alarms and no surprises,
no alarms and no surprises,
Silent silence.

This is my final fit,
my final bellyache,

with no alarms and no surprises,
no alarms and no surprises,
no alarms and no surprises please.

Such a pretty house
and such a pretty garden.

No alarms and no surprises,
no alarms and no surprises,
no alarms and no surprises please.


Lirik yg simple tapi layan. Korang dengarkan iramanya bebetul.. feeling abes dowhh.. tapi kalau korang takleh masuk.. takkan la aku nak paksa tak gitu? Setiap generasi punya citarasa sendiri.. am i rite?
So.. enjoy.. Assalamualaikum..

No comments: